четвер, 7 квітня 2011 р.

Звіт з рибалки на дністрі 07.04.11

звіт буде трошки маленьким, бо у нашому таборі стався розкол, Макс вирішив бомбити верхушку болонкою, а я спінінгувати.
отож приїхали ми в нижнів, задикувались у нетрі, розклали снасті і гайда  кожен за своїм.
я поліз у воду, і годину намагався щось упіймати, щось уперто не хотіло  пійматись, отож  вирішую  повертатись, і тут бачу , що мій колега вже зібрався, і жде мене.
переїжаєм на інше місце, і буквально на третьому закиді  мені вішається на 33 зурік жерешок.
ура, є хоч шось
першенький

десь за пів години на ріджа  бє другий, чуть більший
всі після фотосесії пливуть назад

більше у нас не хотіло клювати, у Макса до десятка верхушок, у мене два "фата" отака рибалка.

2 коментарі:

  1. чого жереха в пліт не втикнув як я роблю?

    юра мьюзікфан2005

    ВідповістиВидалити
  2. мочиш мен))))
    його б так у пліт тою свинячою шиєю
    анегдот в тему
    "-куме, ви видите яка в мене шия?
    -ну
    -сало їм!
    -та ви хоть х.я сосіть, але шию мити треба!"

    ВідповістиВидалити